FAQ

Platby a doručení

  • Účtujete si za dopravu a nabízíte dobírku?

Ano, nejlevnější doprava je již od 45 Kč na výdejní místo PPL. Při objednávce od 1999 Kč je u nás doručení zdarma. Dobírku nabízíme jen pro doručení zásilky na adresu při nákupu zboží od 300 kč. Cena dobírky je 45 Kč. V naší parfumérii v Praze si můžete vaši zásilku vyzvednout zcela zdarma.

CENÍK - DOPRAVA A PLATBA

  • Jak dlouho trvá, než moje zásilka dorazí?

2-3 pracovní dny, 4-5 pracovních dnů pro Slovensko. Objednávky podané po 11 hodině, o víkendu, nebo oficiálním svátku budou odeslány následující pracovní den. Děláme maximum pro to, abychom vaší zásilku expedovali co nejdříve, dále už rychlost doručení závisí na dopravní společnost.

  • Doručujete i na Slovensko?

Pro naše milé zákazníky ze Slovenska jsme spustili eshop www.nanita.sk

Doručujeme i do Německa, Rakouska, Chorvatska a Itálie. Stačí přepnout měnu na EU, a před dokončením objednávky vybrat zemi. Nabízíme doručení na výdejní místo Packeta již od 3,8 EUR a doručení na adresu od 5,6 EUR. Dobírka (2 EUR) je možná od částky 15 EUR. Doba doručení je 4-5 pracovních dnů.

Parfémy

  • Jak zjistím typ vůně, složení, a jaké světové vůni je váš parfém podobný?

Stačí na parfém kliknout a zobrazí se vám popis - složení a o jaký typ vůně se jedná. Můžete také využít parametrické filtry - vyhledáte si jakým parfémem je naše vůně inspirovaná, váš oblíbený typ vůně, či vaší oblíbenou složku v parfému. Pokud hledáte konkrétní světovou značku, stačí kliknout na náš převodník vůní zde.

  • Kolik hodin vydrží parfém na mé pokožce?

Odhadovaná doba působení našich parfémovaných vod je 6 až 10 hodin v závislosti na typu vůně a PH pokožky.
Naše parfémované vody Nanita jsou inspirované značkovými parfémy podobného složení, stejně dobré kvality s vysokým podílem nejvybranějších esencí z Francie, abychom našim zákazníkům přinesli cenově dostupnou alternativu k jejich oblíbeným značkovým parfémům. Nejsme nijak spojeni s uvedenými značkami.

  • Jaké procento vonných olejů a esencí obsahují vaše parfémované vody?

Naše parfémované vody obsahují od 10 do 15% vonných esencí v závislosti na typu vůně.

  • Jsou vůně testovány na zvířatech?

Žádný z našich výrobků není testován na zvířatech. Jsme certifikováni organizací PETA.

  • Jsou vaše výrobky vegan?

99 % parfémů a bytových vůní z naší nabídky je vyrobeno z přírodních a vysoce kvalitních ingrediencí, které pocházejí z neživočišných zdrojů a surovin. 

Prodejna

  • Máte kamennou prodejnu, kde si mohu vyzkoušet a koupit vaše parfémy?

Ano, rádi vás obsloužíme a poradíme v naší parfumérii v Praze u Smíchovského nádraží. 

Vrácení zboží

  • Jak a kdy mohu požádat o vrácení?

Pokud si nákup zboží rozmyslíte, kontaktujte náš zákaznický servis v zákonné lhůtě 14 dnů od převzetí objednávky na tel. +420 608145908, nebo na e-mailové adrese info@nanita.cz v pracovních dnech od 9 do 18 hodin, a naši pracovníci zákaznického servisu vás budou do 24 hodin informovat o vašem požadavku na vrácení zboží, zašlou vám reklamační postup, případně formulář pro odstoupení od smlouvy.

  • Jak mohu vrátit parfém?

Přijímáme pouze zboží způsobilé k vrácení v bezvadném stavu. Zboží nesmí být používáno ani s ním nesmí být manipulováno. Vrácené zboží musí být zasláno zpět v původním obalu.

Vzorky vůní (5 ml) vč. setů (6x5 ml) nelze vracet ani měnit jako běžné zboží z hygienických důvodů. Vzhledem k ceně je vzorek určen k vyzkoušení vůně. Atomizéry máte ZDARMA a nelze je vracet ani reklamovat.

  • Jak dlouho bude trvat, než dostanu peníze z vráceného zboží zpět?

Naším cílem je vyřídit vrácení peněz do 7 dnů od obdržení vrácené zásilky. Počítejte prosím s dalšími 3 pracovními dny, než se peníze objeví na vašem účtu. Vrácené peníze budou vždy vráceny původní platební metodou. Částka však nebude vrácena dříve, než nám zboží vrátíte 

  • Jsou v ceně zahrnuty přepravní poplatky, které se vztahují na vrácení zboží?

V případě odstoupení z důvodu, že my porušíme uzavřenou Smlouvu, hradíme i náklady spojené s navrácením zboží k nám, ovšem opět pouze do výše ceny za dopravu ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží, který jsme při dodání zboží nabízeli.

  • Vrací se také náklady na dopravu při původní objednávce?

Máte nárok na to, abychom Vám vrátili cenu za dopravu, avšak pouze ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží, který jsme pro dodání zboží nabízeli.

Slevové kódy

  • Jak mohu použít svůj slevový kód?

Pokud máte slevový kód, můžete při nákupu našich výrobků získat slevu. Pro získání slevy postupujte podle následujících kroků:

  1.  Vyberte si výrobek v našem internetovém obchodě, přidejte jej do košíku (musí být zahrnut v nabídce spojené s daným kódem) a klikněte na tlačítko "Dokončit objednávku".
  2. Zobrazí se pole, do kterého můžete zadat váš kód. Zadejte kód do tohoto pole a klikněte na tlačítko "Použít." Informace o propagačních kódech: Jsou platné pouze v případě, že splňují podmínky dané nabídky nebo slevy. nelze je uplatnit, jakmile již byla objednávka učiněna. nelze je kombinovat s jinými akcemi, nabídkami nebo slevami. Pokud se na vaši objednávku vztahuje více propagačních akcí nebo slev, uplatníme tu, která vám poskytne větší slevu.
  3. Na dárkové poukazy nelze uplatnit slevové kupóny.

 

Nenašli jste odpověď?
Neváhejte nás kontaktovat.
KONTAKTUJTE NÁS

Hodnocení obchodu: 4,8 +420 608 140 598info@nanita.cz